ترشی جدید مجلسی و خوشمزه ارزان قیمت

تولید ترشیجات امروزه بخش بزرگی از محصولات کشاورزی به مصرف می رساند و تضمین کننده حیات بخش کشاورزی است. امروزه با افزایش تعداد فعالان حوزه صنایع تبدیلی لازم است تولید کنندگان هم با تولید ترشیجات جدید و مجلسی پسند و طعم های جدید و خوشمزه و تهیه مواد اولیه با حجم بالا و قیمت ارزان چرخه پردش اقتصادی واحدها خود رو تضمین نمایند.
تولید کنندهای فعال در حوزه ترشی به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول تولیدکنندگانی هستند که بیشتر بر تنوع تولید خود تکیه دارند و بیشتر مصرف ترشیجات فله ای بازار تامین میکنند. این دسته از تولید کنندگان که عموما واحد های کارگاهی هستند انواع ترشیجات روغنی و سرکه ای را تولید می کنند و همواره سعی در تولید محصولات جدید و خوشمزه دارند که در طعم های مختلف ترش و شیرین و ملس تهیه می شود.
دسته دوم از تولید کنندگان صرفا تولید ترشیجات پرمصرف را در برنامه کاری خود قرار داده و ترشیجات سرکه ای را با تنوع بسته بندی به بازار عرضه می کنند.
این دسته از تولید کنندگان عمده تولید آنها مربوط به خیارشور تخمیری و صنعتی است ، ترشیجات را نیز بسته بندی های مختلف تک نفره و فله و سایر بسته بندی ها با مجوز رسمی از غذا و دارو تولید میکنند.
کلیه مراکز پخش و سوپرمارکت ها و مراکز خدمات از قبیل رستورانها و فست فود به راحتی میتوانند محصولات مورد نیاز خود را ازگروه دوم تولید کنندگان تهیه کرده و به مصرف برسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما