ترشی فلفل تند ۱۰ کیلویی ارزان قیمت

ترشی فلفل  تند سوزنی یکی از ترشی خوش خوراک و البته تند در ایران است که به واسطه سطح بالای زیر کشت آن در شمال کشور با قیمت ارزان و مناسب در ظروف ۱۰ کیلویی و ۱۵ کیلویی به بازار ارزان میشود. این ترشی خوشمزه که در تولید خیارشور نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد در بسته بندی سوپر ماکتی تولید شده و در شهرهای تهران، مشهد و شیراز عرضه می شود.

انواع ترشی فلفل رایج در کشور

  • فلفل تند سوزنی
  • فلفل تند شمشیری
  • فلفل  تند همدانی(بیور همدان)
  • فلفل هالوپینو

ترشی فلفل سوزنی

ترشی فلفل سوزنی

این نوع از فلفل که در شمال کشور تولید شده بافتی استخوانی داشته و در مرحله تلخی گیری شکل و حالت خود را از دست نمی دهد. در هنگام تهیه این ترشی باید دقت که فلفل تهیه شده کرم زده نباشد.

ترشی فلفل تند شمشیری

ترشی فلفل تند شمشیری

این نوع فلفل همانند فلفل سوزنی تند مزه بوده ولی به نسبت فلفل سوزنی بافی نرم تر داشته و غالبا در تامین نیاز تندی خیارشور دبه ای  و ترشیجات مورد استفاده قرار می گیرد.

البته شوری این نوع فلفل نیز مورد استقبال مشتریان قرار می گیرد.

ترشی فلفل همدانی

ترشی فلفل همدانی

اگر ترشی خوری هستید که با تندی میانه زیادی ندارید این ترشی می تواند نیاز شما را برطرف کند. البته درصورتی که از فلفل های درشت در تهیه این نوع فلفل استفاده نشده باشد. مهترین عیب این نوع فلفل از بین رفتن حالت و شکل ظاهری آن در زمان تلخی گیری است. این فلفل در همدان به به صورت سبز نیز تهیه میشود به علت استفاده از مواد شمیایی در حقظ رنگ سبز آن توصیه به استفاده از آن نیست.

ترشی فلفل هالوپینو

ترشی فلفل هالوپینو

این ترشی خوشمزه که حجم تولید ان در کشور نیز پایین است اخیرا بیشتر مورد پسند تولید کنندگان قرار گرفته است.

حفظ شکل ظاهری ترشی به علت بافت محکم آن و تندی ملایم آن باعث استفاده هرچه بیشتر از این ترشی شده است. این ترشی به صورت درسته و اسلایس شده در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

بازار ترشی ایران امروزه آمادگی دارد انواع ترشی فلفل مورد استفاده مشتریان را با کیفیت بالا بصورت فله ای و بسته بندی تامین نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما