تهیه ترشی زغال اخته خوش طعم

برای تهیه یک ترشی زغال اخته با طعم خوب و خوشمزه نیاز به استفاده از زغال اخته نارس و مقداری سرکه و نمک می باشد و این ترشی را می توان به این ترتیب در مدت زمان کوتاهی تهیه کرد.
تولید و تهیه ترشی زغال اخته با استفاده از زغال اخته های نارس بهتر می شود و این ترشی بدین شکل طعم بهتری خواهد داشت. در تهیه ترشی زغال اخته نیازی به پختن زغال اخته نیست و تنها شستن زغال اخته ها و گرفتن دم آنها کافی می باشد. البته باید زغال اخته ها پس از شسته شدن به طور کامل خشک شوند تا ترشی خراب نشود. زغال اخته ها را پس از شستشو می توان در ظرف مناسب ترشی ریخت و لابلای آن را با نمک پر کرد و روی آن سرکه اضافه می شود و استفاده از گلپر برای این ترشی سلیقه ای می باشد و اگر عطر و طعم گلپر را دوست داشته باشید می توانید مقداری گلپر نیز برای طعم دهی به این ترشی اضافه کنید. این ترشی خوشمزه پس از چند روز آماده می شود و بهتر است در جای خنگ نگهداری شود. گاهی برای عطر بیشتر این ترشی به آن تخم گشنیز نیز اضافه می کنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

ترشی زغال اخته

ترشی زغال اخته پس از چند روز که از اضافه کردن سرکه به آن گذشت آماده میل کردن است ولی همیشه دسترسی به زغال اخته ممکن نیست از این رو برای استفاده فوری از این ترشی به صورت آماده می توان آن را تهیه کرد. عرضه انواع ترشی از جمله ترشی زغال اخته در بازار خرید و فروش ترشی امکان پذیر می باشد.


منبع: ترشی و مربا ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما