تهیه ترشی کیوی ساده

برای تهیه و تولید ترشی کیوی می توان از کیوی ساده استفاده کرد و یا این ترشی را از مخلوط کیوی و میوه های دیگری تهیه کرد تا طعمی مناسب داشته باشد.
کیوی میوه ای است که طعم مناسبی برای تهیه مربا و ترشی دارد و انواعی از ترشی با طعم های مناسب از آن قابل تهیه می باشد که در طعم های مناسب با کیوی ساده و ترکیبی با میوه های دیگر تهیه می شود. ترشی کیوی را به راحتی می توان در انواع اماده خریداری کرد و یا در منزل با روش های خانگی یک ترشی خوشمزه از آن تهیه کرد. ترشی کیوی با کیوی های خوشمزه و رسیده قابل تهیه می باشد که با برش های مناسب برای کیوی می توان این ترشی خوشمزه را تولید کرد. معمولا ترشی کیوی را با طعم تند تهیه نمی کنند و کیوی های ترش عموما برای تهیه ترشی مناسب تر هستند. انتخاب انواع کیوی برای ترشی کیوی ساده و مخلوط با میوه های دیگر برای تهیه ترشی انتخابی می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

ترشی کیوی ساده

منظور از ترشی کیوی ساده استفاده از کیوی و سرکه برای تولید این ترشی می باشد و یکی از روش های تولید این ترشی به این شکل است که می توان کیوی های آماده شده برای تهیه ترشی را پس از برش دادن به مدت نصف روز در آب و نمک قرار داده و سپس در ظرف مورد نظر ترشی ریخته و روی آن به اندازه مورد نظر سرکه اضافه می کنند. مدت زمانی لازم است تا این ترشی مناسب و خوشمزه آماده شود و قابل مصرف گردد.
منبع: ترشی و مربا ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما