فروش عمده ترشی روغنی قارچ و انبه

آیا قارچ هم میتواند به عنوان ترشی مورد استفاده قرار گیرد؟ آیا فکر میکردید که بتوان ترکیب قارج و انبه را به ترشی تبدیل کرد. ترشی روغنی قارچ انبه که امروزه بصورت عمده در فرشگاههای زنجیره ای به فروش میرسد یکی از این نمونه هاست.

تولید قارچ یکی از حساسترین محصولات تولید شده در محیط مصنوعی است. امروزه به دلیل سیاست حاکم بر بخش فضای کسب کار تعداد زیادی از واحدهای مشاغل خانگی در حوزه تولید قارچ دکمه ای فعالیت دارند حتی صر فنظر حساسیت تولید این محصول بسیار مقوی، ماندگاری پایین این محصول باعث شده تا تولید تا همواره تولید کنندگان این محصول کشاورزی نگرانی های زیادی از فروش محصول خود داشته باشند .یکی از رایج ترین راههای افزایش ماندگاری این محصول حساس تبدیل ان به ترشی ست. البته استفاده از این محصول در ترشی نیازمند بلانچ شدن قارچ تهیه شده است و نکته دگر طعم نه چندان جالب ترشی خالص تهیه شده از قارچ است.

در این بین برخی از تولید کنندگان خوش ذوق اقدام به ترکیب این ترشی با سایر ترشیجات نموده اند. یکی از موارد استفاده از ترکیب روغن زیتون، زیتون اسلایس و انبه است که ترکیب این سه ترشی بسیار خوشمزه ای را فراهم میکند که اتفاقا در بین ترشیجات روغنی طرفداران ویژه ای دارد. برای تهیه عمده این محصول و سایر ترشیجات روغنی میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما