فروش عمده ترشی زیتون ساندیسی و پت

آیا می دانید شما میتوانید با صرف هزینه کمتر محصولی با کیفت هم سطح شیشه تهیه نمایید؟ امروزه زیتون به صورت عمده در بسته بندی های وکیوم و پاکتی یا ساندیسی عرضه می شود که به دلیل کاهش هزینه بسته بندی با قیمتی مناسب در دسترس مشتریان قرار میگیرد.

افزایش سطح اگاهی مردم باعث شده مردم روز به روز نسبت به کیفیت محصول خریداری شده حساس تر شوند و طالب محصولی باشند که کیفیت و قیمت مناسب تری داشته باشند. بسته بندی معمولی و موجود در بازار بسته بندی شیشه ای میباشد که به دلیل قیمت بالای ظرف و همچنین جنس ظرف بسته بندی که احتمال شکسته شدن دارد نیازمند جایگزین مناسب برای این نوع بسته بندی میباشد. سه نمونه از بسته بندی های جایگزین بسته بندی وکیوم ، ساندیسی و پت است که با بسته بندی بسیار شیک و مناسب امروزه مورد استقبال مشتریان نیز واقع شد.

نمونه اول اول بسته بندی وکیوم میباشد که ترشی مورد نظر داخل ظروف یکبار مصرف ریخته شده و توسظ دستگاه مخصول پوشش مربوطه روی ظرف سیل میشود.

این نمونه از بسته بندی در اوزان ۸۰ تا ۷۰۰ گزم بسته بندی شده که مورد مصرف رستورانها و سوپرماکت و هایپر مارکت ها قرار میگیرد.

نمونه ذوم بسته بندی پاکتی یا ساندیسی است. البته این نوع بسته بندی با وجود رایج بودن در بسته بندی انواع خشکبار مناسب برای عرضه در انواع ترشی نیز هست.

نمونه های تولید شده از این نمونه نیز عمدنا در بسته بندی های ۷۰۰ گرمی عرضه می شود.

و نمونه اخر از این دست بسته بندی جایگزین بسته بندی پت با طرح شیشه است. شاید مناسب ترین و مطمئن ترین بسته بندی جایگرین شیشه بتواند این گزینه باشد  و به واسطه پلمپ شدن درب این بسته بندی امگان نشتی اب نیر به صفر رسیده است.این نوع بسته بندی حمل راحت و مطمئنی خواهد داشت.

نکته اخری که میتواند بسیار مهم باشد موضوع حاشیه سود برای واحدها وشرکت های پخش هست که اصولا دراین نوع بسته بندی به دلیل افزایش تعداد در سفارش حاشیه سود برای شرکت های پخش به شدت افزایش می یابد.

شما میتوانید برای دسترسی و فعالیت در هریک از حوزه های مورد علاقه خود با شماره های زیر ارتباط داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما