قیمت ترشی اب گوجه به صورت عمده

قیمت ترشی اب گوجه که یکی از محبوب ترین ترشی های پرمصرف در کشور است علیرغم افزایش قیمتی که از ایتدای سال به علت نوسان قیمت رب رخ داد همچنان پر فروش است. ترشی مشهدی محلی عمدتا با استفاده از آب گوجه تهیه میشود ولی ترکیب ترشی آب گوجه در کارخانه به روشی دیگر صورت می گیرد.

مواد مورد استفاده در ترشی اب گوجه

ترشی آب گوجه که از آن به ترشی مشهدی یا ترشی سالاد زمستانی نیز یاد می کنند همانند ترشی بندری رنگی متمایل به ترشی بندری دارد. برای تهبه این ترشی ار کلم، هویج، کرفس، زیتون و آب گوجه فرنگی استفاده می شود.

استفاده از سیر یا موسیر به همراه گلپر یا گشنیز بر عطر این ترشی می افزاید.

ویژگی بارز این ترشی استفاده از آب گوجه هست که متاسفانه منجر به بالا رفتن حساسیت این ترشی به کپک زدگی می شود. در واحدهای صنعتی معدودی که این ترشی را به بازار عرضه می کنند از رب گوجه فرنگی به جای آب گوجه استفاده می شود.

طعم ترشی اب گوجه

ترشی اب گوجه در طعم های مختلف در بازار عرضه می شود ولی رایج ترین طعم این ترشی که مردم تمایل بیشتری به استفاده از آن دارند ترشی آب گوجه شور می باشد که طرفداران زیادی بین مصرف کنندگان مشهدی دارد. لازم به ذکر است که مردم این منطقه این ترشی را بیشتر به یک نوع شوری دوست دارند و می شناسند.

قیمت ترشی اب گوجه از درب کارخانه

ترشی مشهدی به واسطه استفاده از رب گوجه فرنکی در تهیه آن قیمت معادل ترشی بندری در بارار دارد با این تفاوت که ترشی بندری عمدتا بصورت لیته و خرد شده به بازار عرضه میشود در صورتی که ترشی مشهدی می بایست به صورت نگینی خرد شده تا بیشتر مورد پسند ترشی دوستان قرار گیرد.

این ترشی خوشمزه از طریق این سایت در بسته بندی های ده کیلویی و ۱۵ کیلویی به بازار عرضه می شود. برای تهیه این ترشی هم اکنون می توانید از مسیر های ارتباطی زیر اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما