قیمت خرید ترشی شپله در سال ۹۸

قیمت ترشی شپله یا گلک با نزدیک شدن به فصل بهار و سال جدید به بیشترین مقدار خود در طول سال می رسد. ترشی گلک یا شپله از گیاهان بومی و خودرو در استان همدان و فارس محسوب می شود. خرید این ترشی با قیمت های مناسب چهت تهیه انواع ترشی روغنی می تواند از طریق این سایت صورت گیرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت ترشی شپله

قیمت ترشی شپله در سال ۹۸

ترشی شپبه پس از برداشت مردم از مزرعه جهت عرضه در بازار توسط دستگاه یا کارگر سورت شده و در سایز های مختلف در دربازار عرضه می شود. این سایز بندی به سایز ریز، متوسط و درشت تقسیم شده  هرکدام مصرف خاص خود را دارست. صرف نظر از خواص اعجاب انگیز ترشی شپله این گیاه فوق لعاده یکی از مصارف مواد اولیه در تولید انواع ترشیجات روغنی است. ازهمین رو تولید کنندگان ترشیجات روغنی بایت شناخت خوبی از این ترشی داشته باشند. قیمت هرکیلو ترشی شپله در در سال جدید با افزایش روبرو خواهد تا زمانی که دوباره برداشت و ترشی گلک انجام شده و تبدیل به ترشی شود.

قیمت ترشی شپله در سال ۹۸

قیمت ترشی شپله

سایز بندی ترشی شپله

ترشی شپله که از ان به ترشی هندواته کوهی یا ترشی هنوانه ابوجهل نیز یاد میشود بر اساس قطر شپله به سه سایز تقسیم میشود

  • ترشی شپله ریز
  • ترشی شپله متوسط
  • ترشی شپله درشت

سایز درشت و متوسط ترشی شپله در تولید ترشیجات روغنی مانند ترشی بلغاری، ترشی اسپانیایی و ترشی پیتزایی مورد استفاده قرار می گیرد.

علابه بر این سایز متوسط و ریز این ترشی بواسطه خوشمزگی و مصرف دارویی به صورت جداگانه مورد استقاده قرار می گیرد.

جالب است بدانید بسیاری از افراد این ترشی را با ترشی کاپاریس که کاملا متفاوت از این ترشی بود اشتباه می گیرند. در عکس های بالا عکس اولی در واقع همان ترشی کاپاریس می باشد.

ترشی شپله رو میتوان به هندوانه کوچک نیز نیز تشبیه کرد. شما میتوانید برای تهیه هر یک از ترشی های مورد اشاره از طریق شماره زیر اقدام کرده  و این ترشی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما