ترشی تند لیته گوجه

ترشی لینه از انواع ترشی های مخلوط محسوب می شود که به شکل مناسبی ترکیب شده اند و استفاده از گوجه و فلفل در این ترشی سبب رنگ مناسب و طعم تند برای این نوع ترشی می شود.
ترشی لیته از انواع سبزیجات تهیه می شود و استفاده از گوجه و یا رب گوجه برای تهیه ترشی لینه گوجه انتخابی مناسب می باشد. ترشی لیته گوجه با مقدار مناسبی از سیر قابل تهیه است و سبزیجات مختلف مانندسبزی ترشی و ادویه ترشی برای تهیه این ترشی انتخابی متفاوت می باشد. استفاده از هویج و بادمجان به مقدار کافی و مناسب و همین طور فلفل دلمه ای در رنگ های مختلف یک ترشی بی نظیر را تولید و ارائه می نماید. سرکه خوب و طبیعی برای تهیه این نوع از ترشی انتخابی خوب می باشد و به هر اندازه که سرکه ارگانیک و مناسب باشد در نهایت ترشی خوش طعم خواهد شد. اندازه برش سبزیجات موجود در تهیه ترشی لیته گوجه به اندازه دلخواه می باشد و می توان این ترشی را با اندازه ریز و درشت تهیه کرد.


تهیه ترشی لیته گوجه

تهیه و تولید ترشی لیته گوجه تند با طعم مناسب و خوب با مقدار مناسبی از فلفل و سبزیجات دیگر انجام می گیرد و این ترشی خوش طعم و خوشمزه را به صورت خانگی تهیه می کنند و زمان لازم برای تهیه این ترشی چندین روز است که اگر برای مصرف سریع آن باشد می توان این ترشی را به شکل آماده خریداری و مصرف نمود.
منبع: ترشی و مربا ایران
آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما