تهیه انواع ترشی تمر هندی

انواعی از ترشی با طعم دهنده هایی مانند ادویه جات ترشی و یا سبزیجات مختلف و هیمن طور تمر هندی آماده و تولید می گردد که این ترشی ها مشتریان به خصوص خود را دارند.
بسیاری از افرادی که از ترشی به عنوان یکی از ترکیبات اصلی در کنار غذا و در سفره های پذیرایی خود استفاده می کنند علاقه مند به طعم ترش تمر هندی می باشند که علاوه بر طعم ترشی با سرکه استفاده از تمر هندی را نیز در تهیه ترشی ترجیح می دهند. ترشی گردوی با پوست را معمولا با ترکیبی از تمر هندی و سرکه تهیه می کنند و طعم بسیار بی نظیری به این ترشی می دهند. ترشی گردو با تمر هندی ممکن است هزینه بالاتری داشته باشد و قیمت آن نیز کمی بالا می رود ولی طعم و مزه آن بسیار مطلوب برای افراد علاقه مند می باشد. مقدار استفاده بیشتر و یا کمتر از تمر هندی سبب ترش شدن بیشتر نوع خاص از ترشی می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تهیه ترشی تمر هندی

تمر هندی را با اندازه هایی مناسب و ترکیبی با مقداری نمک و سرکه در تهیه و تولید ترشی استفاده می کنند که اگر بخواهند طعم تندی ترشی کمتر شود می توان از مقداری آب همراه با سرکه برای رقیق شدن ترشی استفاده کرد و طعم ملس به آن داد. انواعی از ترشی را که بخواهید می توانید با کمی تمر هندی رقیق و یا غلیظ تهیه نمایید.
منبع: ترشی و مربا ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما