تولید ترشی فله برای کارخانه های بسته بندی

یکی از به روز ترین و داغ ترین مباحث تجاری امروز دنیا این موضوع است، تولید یا برندسازی؟ شرکت های تولید زیادی در دنیا وجود دارند که کالاهای مختلفی را به صورت تخصصی تولید می کنند و به دلیل تمرکز زیاد در تولید، بخش فروش یا واحد بازرگانی و بعضا واحد تبلیغاتی مناسبی ندارند، بنابراین نمی توانند بازارهای هدف خوبی را برای خود پیدا کنند. به همین خاطر بود که یکسری شرکت های باهوش با ایده برندسازی وارد بازی اقتصاد شدند که تولید نمی کردند ولیکن همه تمرکز خود را روی فروش و بازاریابی گذاشتند تا بتوانند مشتریان بیشتری را برای خود پیدا کنند.

جالب است بدانید که شرکت های برندسازی بدون نیاز به بخش تولید، با کمترین سرمایه ممکن به راحتی وارد تجارت می شوند و علاوه بر برند نمودن محصولات خود، به بخش فروش شرکت های تولیدی نیز رونق می بخشند.

کارخانه های تولید ترشی در ایران نیز از این قاعده مستثنی نیستند، درواقع نیازی به تولید همه شرکت های فعال در این زمینه نیست. تنها کافیست از تولیدی های ترشی فله با کیفیت خوب بخواهید به صورت دستمزدی سفارشات شما را تهیه کنند ولی بسته بندی با نام برند و لیبل شما صورت پذیرد. در این حالت بخش فروش از تولید مجزا شده و هرکدام تمرکز و وقت و سرمایه بیشتری برای تخصصی تر کردن فعالیت خود خواهند داشت.

چنانچه شما نیز خواهان خرید انواع ترشی های فله با کیفیت درجه یک یا قیمت پیشنهادی خود، برای بسته بندی هستید می توانید سفارشات خود را با مشاوران خبره مطرح نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما