صادرات انواع ترشی مخلوط کلم شیشه ای

ترشی جات شیشه ای که بر پایه کلم تهیه میشود جزو ترشیجاتی هست که میتوان همراه خیارشور های شیشه ای روی آن تمرکز کرد تا بتوان با گسترش صاردات این محصولات سطح کیفیت محصولات رو بالا برد.
امروزه صنعت ترشی به گونه ای پیشرفت کرده متاسفانه تولیدیها به دلیل رقابت شدید در بازار داخل دچار نوعی رقابت معکوس در بازار عرضه شده اند. منظور از رقابت معکوس رقابتی است که در آن تولید کننده برای بقا در بازار کیفیت را فدای قیمت کرده به گونه ای حتی در برخی از حوزه ها، محصولات خود را پایین تر از قیمت تمام شده به بازار عرضه میکند.
دلیل این پدیده میتوان مربوط به دو عامل دانست. دلیل اول مربوط به گسترش بدون نظارت واحد های تولیدی زیر زمینی دانست که بدون هیچگونه نظارتی محصولی بی کیفیت و ناسالم را به قیمت پایینتر از عرف بازار عرضه می کنند.
و در این میان تولیدی های نوپا نیز علیرغم میلی باطنی خود مجبور به تبعیت از روند رخ داده در بازار می شوند.
اما دلیل دومی که همواره در بین تولید کنندگان داخلی مغفول مانده عدم توجه به تولید برون نگرا ست. تولید محصولی که بتواند تامین کننده خواسته بازار های صادراتی باشد.
در این بین توجه به بسته بندی های مورد پذیرش در بازار های صادراتی میتواند بخش زیادی از مشکلات موجود را مرتفع سازد. تولید محصولات شیشه ای که اتفاقا پتانسیل بسیار مناسبی نیز در بین تولید کنندگان نوپا وجود دارد میتواند راهی به سوی رقابت در بازارهای صادراتی بگشاید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما