فروش بهترین ترشی نازخاتون ایرانی

ترشی نازخاتون، ترشی شاه خاتون، ترشی هفته بیجار، ترشی رشتی و غیره ذهن هر خواننده ای را به سمت یکی چاشنی خوشمزه و ایرانی سوق میدهد که از بهترین مواد اولیه بوسیله یک کدبانوی ایرانی تهیه شده باشد و همین نامگذاری کار را برای فروش سهل و ممکن مییسازد.
دسته ای از ترشی جات عرضه شده در بازار بصورت چرخ شده یا اصطلاحا لیته به بازار عرضه میشوند که از مشهورترین و اتفاقا پرمصرف ترین نمونه آن ترشی لیته سبز است .
از نمونه های دیگر این ترشی لیته بندری نیز میباسد که بسیار تند بوده و مناسب مردمان جنوب کشور است. ولی ترشی دیگری که اتفاقا بسیار خوشمزه و ارزان قیمت نیز هست ترشی ناز خاتون نام دارد.
ترشی ناز خاتون جزو هنرهای ابداعی بانوان شمال کشور است که مهمترین ویژگی این ترشی استفاده از بادمجان کبابی، سیر خام سفید و آبغوره است.
چربی سوز بودن ابغوره به همراه اثر کاهش سیر بر فشار خون به همراه تقویت کننده بودن گلپر موجود در این ترشی باعث شده تا این ترشی خواص زد سرطانی و ترشی مناسب برای افراد سرما خورده تلقی شود.
بد نیست بدونید این ترشی در مازندران همانند خورشت، بلافاصله پس از تهیه شدن قابل استفاده است.
بهترین غذای ایرانی که میتونه خوردنش به همراه نازخون بچسبه عدس پلو هست اتفاقاچون همخوانی با ماست نداره میتونه یک چاشنی فوق العاده برای افرادی باشد که غذای بدون ماست برای اونها بی مزه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما