فروش ترشی انبه زیر قیمت بازار در تهران

فروش ترشی انبه در تهران با قیمت های عمده زیر قیمت بازار عمده فروش از طریق این سایت امکان پذیر شده است. قیمت این ترشی پر طرفدار که علاوه بر تولید داخلی از طریق مرزهای پاکستان نیز وارد می شود روند روبه رشدی داشته است.

ترشی انبه

انواع ترشی انبه عرضه شده در سایت ترشی ایران

  • ترشی انبه پاکستانی
  • ترشی انبه هندی کال
  • ترشی انبه هندی رسیده
    تولید و به فروش میرسد.

باغ وسیع درختان انبه درجنوب باعث شده صنایع تبدیلی مرتبط با این میوه نیز در این مناطق ایجاد شده که یکی از این نمونه ها ترشی انبه است. ترشی انبه معمولا با رنگ سبز رنگ آن شناخته می شود که کمی شور بود و همراه با تندی است. البته کارگاههای تولید برای کاهش شوری آن معمولا آن را در آب نگه میدارند تا کمی از از شوری خود را از دست بدهد.

اما ترشی انبه در ایران از دو نوع کال و رسیده آن تهیه می شود. که ترشی انبه رسیده آن مزه ملس داشته و با تندی همراه است. استفاده از زیره، تخم گشنیز و رازیانه طعم و عطر فوق العاده ای به این ترشی جنوبی می دهد

فروش ترشی انبه در تهران

موارد استفاده ترشی انبه در ترشی های روغنی

ترشی انبه علاوه بر اینکه خود به عنوان ترشی مجزا در بین مردم شناخته شده است نقش اصلی را تهیه برخی از ترشی های روغنی ایفا می کند. نمونه از ترشی هایی که در آنها از ترشی انبه استفاده می شود عبارتند از:

البته بهترین انبه ترشی مورد استفاده در ترشی های اشاره شده ترشی انبه زرد درشت می باشد که انبه های خارجی معمولا کیفیت بهتری خواهند داشت.

فروش عمده ترشی در تهران

کارکاههای تولید ترشی انبه در شهرهایی مانند بندر عباس، میناب و یزد قرار دارند که دسترسی آسانی به ترشی انبه دارند. بازار ترشی ایران انواع ترشی انبه با ادویهو بدون ادویه که مناسب تهیه ترشی می باشد را با قیمت های بسیار مناسب و زیر قیمت بازار تهران عرضه می کند. این محصول بصورت مستقیم از شهرهای اشاره شده از کارگاههای تولیدی به شهر تهران و سایر شهرستانها ارسال می شود.

برای اگاهی از قیمت انواع ترشی روغنی و ترشی انبه می توانید اینجا کلیک کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما