فروش عمده ترشی سیر تک نفره

سیر یکی از سبزیجات بسیار مفید با اثرات درمانی مختلف است که در شهر های مختلفی همچون همدان کشت شده و علاوه بر تازه خوری در صنایع تبدیلی بصورت ترشی در بسته بندی تک نفره آماده و به بازار عرضه میشود. که فروش عمده بعضی از واحدها به این محصول اختصاص دارد.

امروزه سیر به واسطه افزایش مصرف کاهش کاشت در سالهای گذشته مبدل به یکی از محصولات پرسود برای کشاورزان شده است. تهیه ترشی از سیر یکی از اصلی ترین حوزه شغلی در شهرهایی همچون طارم و همدان است.البته تبدیل سیر تازه به ترشی شاید امروزه با قیمتهای فعلی امری منطقی به نظر نرسد ولی در سالهایی که بازار این محصول وضعیت مطلوبی نداشته باشد تهیه ترشی میتواند باعث کاهش میزان خسارات وارید باشد.

سیر ترشی های موجود در بازار به دو روش طبیعی و مصنوعی فراوری میشوند و در روش طبیعی سیر در محلولی از سرکه و شیره خرما یا انگور قرار گرفته و پس از چندسال سیر حاصل سیری کاملا طبیعی بوده  با خواص دارویی.در این روش هرچه سیر تهیه شده مدت زمان بیشتری انبار شود حاصیت دارویی و درمانی آن بیشتر خواهد بود.

در روش دوم سیر تهیه شده با استفاده از حرارت جوش داده میشود تا بافتی نرم داشته باشد.

نمونه های سیر کهنه در استانهای محل کشت به راحتی یافت شده و و در صنایع تبدیلی به صورت بسته بندی شده به بازار عرضه میشود. جدیدترین نمونه این بسته بندی نمونه تک نفره است که با قیمت بسیار مناسب در دسترس شرکتهای پخش قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما