فروش عمده ترشی سیر سفید ده کیلویی

فروش ترشی سیر سفید ده کیلویی با سایز درشت در بسته بندی های متنوع از قبیل شیشه، تک نفره، و پت ده کیلو با قیمت های مناسب از طریق این سایت امکان پذیر است. این ترشی در پت جار ده کیلویی با وزن خالص ۶ کیلو عرضه می شوند. ترشی های تهیه شده علاوه بر بسته بندی متنوع بر اساس درشتی سیر سورت شده تا خروجی کار رضایت مشتریان را در پی داشته باشد.

فروش ترشی سیر عمده

بهترین ترشی سیر سفید در کدام شهر تولید میشود

برای تهیه ترشی سیر می بایست در بهترین زمان ممکن یعنی هنگام برداشت سیر از مزرعه نسبت به خرید سیر خام اقدام کرد. بهترین سیر پیشنهاد شده که بسیار مرغوب و درشت میباشد سیر همدان و آذر شهر است. عملیات پوست کنی سیر هم بصورت دستی و هم توسط دستگاه قابل انجام است.

استفاده از سیر تازه برای تبدیل به سیر مروارید باعث جلوگیری از سبز شدن و جوانه زدن احتمالی سیر می شود و محصول خروجی بسیار مشتری پسند خواهد بود.

کارگاهها ی بزرگ تولید سیر ترشی سفید برای ترشی در استان همدان در حال فعالیت هستند که علاوه بر فراوری و بسته بندی سیر به تولید مشتقات موسیر برای کارگاه تولید ترشی موسیر و موسیر خشک اقدام  می نمایند.

بهترین ترشی سیر سفید در کدام شهر تولید میشود

عوامل موثر بر سبز نشدن ترشی سیر سفید

  • درصد نمک
  • درصد سرکه

برای تولید ترشی سیر سفید و جلوگیری سبز شدن احتمالی آن می بایست طی چندین مرحله نسبت و خواباندن سیر خام در آب نمک و سرکه نمود تا محصول تهیه شده در گذر زمان دچار سفیدی نشود.

البته میزان درصد نمک و سرکه طبق اصول خاصی صورت میگیرد تا باعث این فرایند خود عامل فساد سیر تهیه شده نشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما