قیمت ترشی کدو سبز

آیا ترشی کدو سبز برای همه ذائقه ها مناسب است؟ چگونه می توان این ترشی را با قیمت مناسب در بازار خریداری نمود؟ قیمت ترشی کدو سبز نسبت به سایر ترشی های موجود در بازار چگونه است؟
دربازار قیمت ترشی کدو سبز باتوجه به کیفیت مواد اولیه آن متغیر است. همچنین با توجه به این که فصل درست کردن این ترشی باشد یا نه ممکن است قیمت آن تغییر کند. این ترشی نیز مانند تمام ترشی های موجود در بازار ممکن است برای بعضی ذائقه ها مناسب و برای بعضی مناسب نباشد.


تهیه ترشی کدوسبز

ظاهر ترشی کدو سبز تقریبا مانند خیار است که معمولا به صورت ورقه ورقه درست می شود. مواد اولیه آن معمولا شکر و نمک و سرکه و با توجه به ذائقه کسی که ترشی را مصرف می کند می توان از سبزیجات معطر و همچنین سیر و پیاز هم درون آن استفاده کرد. این ترشی نیازی به جوشاندن یا خیساندن ندارد و فقط باید کدو سبزها را برش داده و درون شیشه ریخته و داخل آن را از موادی که توضیح داده شده پر کرد برای زیباتر شدن ظاهر این ترشی می توان از رنده های مخصوص استفاده کرد که در بازار موجود می باشد. این رنده ها انواع مختلفی دارند که برای ورقه کردن کدوها می توانیم نوع مناسب آن را تهیه و استفاده کنیم. البته برای بهتر شدن مزه ترشی می توان از دانه خردل هم استفاده کرد که لابه لای ورقه های کدو ریخته می شود. هر چقدر مواد اولیه ای که داخل ترشی کدو سبز استفاده می کنیم مرغوب تر باشد طعم آن نیز بهتر می شود.
منبع: ترشی و مربا ایران
آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما