قیمت ترشی کلم پیچ بنفش

کلم پیچ قرمز یا همان کلم پیچ بنفش از انواعی از کلم می باشد که علاوه بر استفاده در سالاد و مصارف دیگر به صورت خام برای تهیه ترشی نیز استفاده می شود و قیمت این ترشی خیلی بالا نیست.
کلم پیچ یک ترشی خوشمزه است که به شکل خانگی نیز قابل تهیه می باشد و این ترشی را بیشتر در رستوران ها همراه با انواع کباب سرو می کنند و طعم این ترشی به شکلی است که سازگار با طعم انواع غذا بوده و می توان از آن برای استفاده مناسب بهره گرفت. ترشی کلم یک نوع از ترشی است که اگرچه بسیار ساده تهیه می شود و ترکیبات جانبی خیلی زیادی ندارد اما باید با دقت آن را تهیه کرد تا یک ترشی رنگ پریده در نهایت آماده نشود. کلم پیچ را گاهی با لبو نیز برای رنگ دهی مناسب و بهتر شدن طعم ترشی استفاده می کنند که انتخاب هر کدام به سلیقه مشتری و ذائقه او در مورد این نوع از ترشی بستگی دارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت ترشی کلم

کلم پیچ از سبزیجات گران قیمت نیست و معمولا قیمت آن خیلی نوسان نداشته و در فصول مختلف با قیمتی مناسب عرضه می شود و برای تهیه این نوع ترشی از سرکه سفید یا قرمز به شکل سلیقه ای استفاده می شود. معمولا برای تهیه این ترشی از کلم پیچ قرمز یا بنفش استفاده می کنند تا رنگ بهتری داشته باشد. ترشی کلم پیچ بنفش به دلیل مصارف رستورانی و مجلسی زیاد خرید و فروش می شود و همیشه می توان به راحتی آن را خریداری کرد. قیمت ترشی کلم پیچ با طعم مناسب در بازار به صورت کیلویی و یا بسته بندی متفاوت می باشد.
منبع: ترشی و مربا ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما