کارخانه تولید انواع ترشی روغنی خاص

آیا می دانید پرفروش ترین انواع ترشی های حال حاضر بازار ایران کدام است؟ آیا ترشیجات سنتی می تواند یارای مقابله با ترشیجات جدید عرضه شده در بازار را داشته باشد؟ شما چه فکر می کنید؟

آمارها نشان می دهد که بیشترین خرید ترشیجات بازاری مردم از انواع ترشی های خارجی و روغنی است. طوری که نمایشگاه ها به دلیل تنوع بیش از حد و زیبایی منحصر به فردی که ترشیجات روغنی دارند، رو به خرید و نمایش این قبیل از ترشی ها در ویترین غرفه های خود می کنند و به راستی هم که چقدر خوب می توانند مردم را جذب و ترغیب به خرید نمایند.

ولی جالب است بدانید که با وجود آمارهای خرید مردم، هنوز مصرف آن ها از ترشیجات سنتی و محلی کم نشده، درواقع مصرف مردم از ترشیجات سنتی به صورت خانگی است و ترشی خارجی را چون طرز تهیه سختی دارد از بازار خریداری می کنند. حقیقت این است که ترشی های خارجی مصرف مردم را از ترشی سنتی کم نکرده، بلکه مسبب تشویق مردم به خرید و مصرف بیشتر ترشی می باشد.

کارخانه های تولید انواع ترشی های سنتی نیز برای رقابت بیشتر فرآیند تولید خود را توسعه داده اند و ترشی های خارجی را نیز در لیست فروش خود جای دهند تا مبادا قافله را به رقیبان بازاری خود بسپرند.

ترشی های روغنی خارجی بسیار خاص، لوکس و از نظر غذایی بسیار ارزشمند می باشند و به همین دلیل است که اشتیاق مردم را به خرید و مصرف ترشیجات چندین برابر کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما