فروش عمده انواع ترشی انبه هندی رسیده

فروش عمده انواع ترشی انبه هندی که کاملا رسیده و خوشمزه باشد از طریق مراکز کارگاهی و خانگی در مناطق جنوبی صورت می پذیرد.
ترشی انبه متشکل از خود انبه به تنهایی و البته به صورت سس یا لیته انبه به همراه سایر سبزیجات می باشد که فوف العاده خوشرنگ، خوشمزه و خوردن آن لذت بخش است.
انبه میوه ای هندی الاصل است که ترشی آن در ایران به سه صورت عمده:

  • ترشی انبه پاکستانی
  • ترشی انبه هندی کال
  • ترشی انبه هندی رسیده
تهیه می شود و به فروش می رسد.
مرکز فروش عمده این میوه در نواحی جنوبی ایران است، بنابراین تهیه ترشی آن نیز در این نواحی به طور گسترده رایج است.ترشی انبه پاکستانی که پوستی سبز رنگ دارد معمولا به صورت سس گوجه ای شور و تند می باشد و با کمی زیره همراه است. ولی ترشی انبه زرد که در ایران نیز کشت می شود، به دو صورت کال و رسیده بسیار طعم مطبوعی دارد. ترشی انبه رسیده هندی مزه ملس با ترشی خوشمزه ای دارد که اگر به روش هندی یا جنوبی تهیه گردد تندی نیز به آن افزوده می گردد و فوق العاده خوشمزه و آتشین می شود. این ترشی رنگی زرد و بسیار زیبایی دارد و عطر مست کننده ای که هوش از سر آدمی می برد.

ترشی انبه هندی

ذره ای از ترشی انبه هندی کافیست تا با مخلوط شدن با سایر ترشی ها رنگی جلال و جبروت آنچنانی به آن ها ببخشد و به این صورت سبب افزایش قیمت آن جهت فروش گردد. میوه انبه با داشتن خواص زیادی که دراد در ترکیبات مناسبی جهت مصرف مورد توجه قرار می گیرد و ترکیب آن در سایر فراورده ها سبب رنگ و عطر خوش این ترشی می شود. ترشی انبه هندی با ویژگی های مطلوب و طعم مناسب و مشتری پسند برای علاقمندان به طعم ترشی ارائه می شود.
ترشی انبه هندی

فروش عمده ترشی

انبه میوه ای گران برای شهر های دیگر ایران است، بنابراین استفاده آن در ترشی های کارخانه ای صرف ندارد و تنها راه خرید آن به صورت کارگاهی یا خانگی از نواحی جنوبی ایران می باشد و ترشی های تهیه شده از آن نیز قیمت بالایی برای فروش دارند. اما می توان به صورت عمده،ترشی انبه را در ارقام مختلف خریداری کرد تا از نظر اقتصادی قیمتی بهتر داشته باشد و قیمت فروش عمده ترشی نسبت به انواع جزیی فروش آن مناسب تر است و عموما خرید عمده انواع ترشی می تواند برای مصرف کننده خیلی باصرفه باشد.
منبع: ترشی و مربا ایران
آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما