فروش عمده ترشی انبه خوشمزه در ایران

آیا می دانید پرفروش ترین انواع ترشی انبه در ایران کدام است؟ به طور کلی سه نوع انبه را می توان در ویترین مغازه ها یافت کرد. انبه زرد هندی، انبه کال پاکستانی و انبه سبز میناب که هر کدام به روش متفاوت از دیگری تولید می گردد. قابل توجه است که به جز انبه سبز میناب که در هرمزگان و بهار می توان خریداری کرد دو نوع دیگر به طور عمده وارد می شود. انبه زرد هندی با سس مخصوص سرکه ای و نمکی تولید می شود و بوی فوق العاده معطر و اشتها آوری دارد و انبه کال هندی به صورت روغنی، تند و اغلب میکس با اقلامی مانند هویج، عصاره گوجه فرنگی و لیمو می باشد و عطر و مزه ادویه زیره در آن غالب است، که مشتریان خاص خودش را در سراسر کشور دارا می باشد.

ولی تجاری ترین نوع ترشی انبه که محبوب دل اکثر مردم ایران است کدام می باشد؟ طبق آمار دریاف شده، انبه سبز میناب که بسیار کمیاب است و بدون هسته و پوست ضخیم تولید می شود در درجه اول، انبه زرد هندی و معطر در درجه دوم و انبه کال روغنی پاکستانی در درجه سوم اهمیت دسرخوران و ترشی سازان قرار دارد.

ولی چرا ترشی سازان؟ اغلب ترشی سازان مدرن از طعم و عطر انواع ترشی های انبه به طور هنرمندانه برای تهیه ترشی های خود استفاده می کنند تا هم مشتری های بیشتری را به سمت خود جلب کنند و هم اینکه تنوع لیست ترشی های خود را افزایش دهند. بنابراین این نوع ترشی سازان می توانند مشتری های عمده خوبی برای تولیدکنندگان و واردکنندگان ترشی های انبه در ایران باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما