قیمت انواع ترشی زیتون شور ساندیسی خوشمزه

ترشی زیتون شور ساندیسی یکی از ترشیجات مورد علاقه موجود در بازار است. در این بازار پر زرق و برق و گسترده از انواع برندها مزیت هایی همچون بسته بندی، تنوع تولید، بالابودن کیفیت و مهمتر از خوشمزه بودن میتواند تاثیر بسزایی در انتخاب مشتری داشته باشد.

امروزه تنوع تولید زیتون در کشور هر روز روبه فزونی است و تنها تولید کنندگانی توان بقا در این بازار دارند که رصد پیوسته از خواسته های مشتریان خود بتوانند نیاز آنها را پاسخ داده و محصولی در خور شان مشتری خود تولید نمایند و شرکت هایی که نتوانند خود را با تغییر ات بازار تطبیق دهند محکوم به نابودی هستند.

امروزه یکی از مهمترین ملاک های مصرف کنندگان قیمت مناسب است. اینکه مشتری با یک قیمت منطقی بتواند محصولی با کیفیت متناسب آن از فروشنده خریداری نماید.

در میان انواع بسته یندی ها زیر یک کیلو بسته بندی شیشه رایج ترین بسته بندی موجود در بازار است ولی این بسته بندی بدلیل قیمت بالای ظرف شیشه به قیمت بالاتری در بازار عرضه میشود.

در این بین همکاران ما در حال حاضر با عرضه زیتون شور در انواع بسته بندی وکیوم ، ساندیسی و تک نفره تلاش دارند تا با کاهش هزینه بسته بندی این محصول را قیمت مناسب بدست هموطنان خود برسانند. این محصولات با کیفیت عالی بصورت باهسته و بی هسته در اختیار هموطنان عزیز قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما