قیمت ترشی سیر خانگی و صنعتی

قیمت ترشی سیر در انواع خانگی یا تولید شده صنعتی تفاوت داشته و ممکن است که در فصول مختلف به دلیل افزایش یا کاهش قیمت سیر کمی نوسان داشته باشد.
ترشی سیر یکی از انواع ترشی هایی است که به صورت چند ساله قابل نگهداری می باشد و هر اندازه که ترشی سیر مدت زمان بیشتر و یا سال های بیشتری را طی کرده باشد لذیذتر و خوش طعم تر خواهد شد. برای تهیه ترشی سیر چند ساله می توان آن را به شکل خانگی تهیه کرد چندین سال نگهداری کرد و استفاده نمود و البته سیر چند ساله در بازار نیز فروخته می شود. تهیه ترشی سیر راحت است اما زمان بر بوده و باید به شکلی مناسب سیرها را در داخل ترشی استفاده کرد. در روش صنعتی برای تولید انواع ترشی سیر گاهی پوست سیر را کنده و از سیر پوست کنده برای تهیه ترشی استفاده می کنند که می توان هم ترشی سیر پوست کنده و هم ترشی سیر را با پوست از بازار خریداری کرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت ترشی سیر

قیمت ترشی سیر خانگی و صنعتی فرق دارد و انواع خانگی آن با توجه به چند ساله بودن و همین طور سیر پوست کنده و با پوست متفاوت می باشد و در مورد قیمت ترشی سیر صنعتی نیز با توجه به نوع ترشی سیر و همین طور قیمت سیر در زمان تولید و بازار متفاوت می باشد. گاهی به دلیل کمبود سیر قیمت آن بالا می رود در نتیجه هزینه تولید ترشی نیز بالاتر رفته و قیمت ممکن است کمی تغییر کند.

منبع: ترشی و مربا ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما