مرکز خرید ترشی های مخلوط زیتون

بسیاری از مصرف کننده ها ترشی میانه خوبی با زیتون نداشته و ترجیح میدهند از سایر ترشی ها به جای زیتون خرید کنند. ولی راهکاری که میتواند این دسته از مشتریان جذب کند استفاده از مخلوط زیتون با سایر مواد در مرکز تولید ترشی است.
در بین ترشیجات عرضه شده در بازار بیشترین نرخ خرید ترشی مربوط به ترشیجات مخلوط است. اما زیتون و فواید آن باعث شده که عده زیادی از مردم با وجود دوست نداشتن طعم زیتون به علت فواید ان تمایل به مصرف ترشی دارند.
امروزه در مرکز تولید ترشی راهکاری که مانند سایر تولید کننده ها به آن دست یافته ایم که بتوانیم با مخلوط کردن سایر مواد اولیه و ایجاد ترکیبی زیبا از مواد اولیه بتوان طعم متفاوت از ترشی را به مشتری عرضه کرد. در این بین دو عامل باعث تحریک مشتری به استفاده مشتری از ترشی خواهد ۱- تغییر طعم زیتون و کاهش اثر طعم زیتون ۲- ایجاد زیبایی ظاهری در تهیه ترشی برای تحریک مشتری به استفاده از ترشی
مثال بارز روش میتوان ترشی جات روغنی اشاره کرد. برای حال اولی میتوان به ترشیجاتی همچون ترشی زیتون عسلی، زیتون فلفلی، پروده زیتون با گردو یا تمشک اشاره کرد که در این نمونه طعم زیتون به واسطه استفاده از سایر مواد مانند انار، فلفل و گردو یا تمشک کاملا تغییر کرده و مشتری با طعم ترشی کاملا کنار می آید.
اما برای حالت دوم میتوان ترشیجاتی مانند ترشی یونانی اشاره کرد که زیبایی بصری فوق العاده این ترشی که با ترکیب رنگ زیتون سیاه و سبز و ذرت و هویج و دلمه ایجاد شده عاملی بسیار قوی در متقاعد کردن مشتری به خرید ترشی خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما