مرکز پخش عمده فلفل بیور سبز همدانی

فلفل یکی از صیفی جات بسیار پر مصرف در حوزه تولید ترشی است که ارقام مختلف آن در مرکز شهر های مختلف قابل دسترس است. یکی از فلفل ها فلفل همدانی است که به اسم فلفل بیور مشهور است.
فلفل یکی از اصلی ترین طعم دهنده های استفاده شده در ترشی است. مزه تند ترشی عموما یا با استفاده از سیر تامین میشود یا فلفل. میزان تندی فلفل بسته به نوع فلفل تغییر پیدا میکند. اگه به دنبال نوع مناسبی از فلفل هستید با قیمت و حجم پایین بتواند تندی ترشی شما را تامین کنند فلفل سوزنی یا شمشیری مناسب ترین گزینه برای این کار است.
اما رقم دیگر فلفل، فلفل همدانی است که بعضی از مردم از آن به فلفل هالوپینو یاد میکنند در صورتی که تفاوت اساسی میان فلفل همدانی و فلفل هالوپینو وجود دارد.
تفاوت اصلی فلفل همدانی و فلفل هالوپینو شکل ظاهری این دو فلفل است. فلفل هالوپینو بافتی شبیه به فلفل دلمه دارد در صورتی که بافت فلفل همدانی نازکتر است. همچنین فلفل همدانی معمولا سطحی چروکیده دارد.
اما فلفل همدانی به دو حالت سبز و تغییر رنگ داده موجود است که برای جلوگیر ازتغییر رنگ فلفل از مواد شیمیایی استفاده میشودو باوجود استقبال بهتر مردم از فلفل بیور سبز توصیه میشود از زیادروی در مصرف آن خود داری شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما