فروش عیدانه ترشی خوشمزه محلی و شرکتی

ولید ترشیجات در ایران به دو صورت محلی و شرکتی صورت می گیرد که متقاضیان پخش و عرضه آنها باهم متفاوت هستند.
ترشیجات تولید شده در واحد های تولیدی صنعتی مشتریان مخصوص خود را دارند که این دسته از مشتریان به به علت داشتن تاییدیه وزارتخانه از سوی ارگان های نظارتی از جمله  وزارت بهداشت موظفند محصولات بهداشتی  با بسته‌بندی مناسب مشخص در بازار عرضه نمایند.
این دسته از مشتریان بیشتر طالب محصولات بسته بندی شده در پک تک نفره، شیشه ای بسته بندی های بزرگتر مانند بسته بندی ۱۰ کیلو کیلو و غیره هستند.
دسته می توان شرکت های پخش ارگانهای دولتی و هایپر مارکت ها و عمده فروش ها را برشمرد.
بخش دیگری از تولیدات عرضه شده در سطح بازار مربوط به تولید کننده های محلی است که این محصولات با بدون لیبل عرضه می شود‌.
اما عرضه بدون لیبل و نام نشان این محصولات در بازار نمی‌تواند موید بی کیفیتی و فاقد مجوز بهداشت برای این دسته از ترشیجات باشد.
می‌توان با بسیاری از تولید کننده های ترشیجات محلی محصولاتی با کیفیت تر را در بازار این دسته از محصولات عرضه می کنند و این دسته از تولید کننده‌ ها یا به دلیل عدم امکان لازم برای تولید ترشیجات به صورت صنعتی و در بسیاری از مواقع به علت رهایی ازدرگیر شدن هزینه ها از هزینه های متفرقه واحدهای صنعتی سعی می کنند سعی می کنم محصولات خود را به همان صورت سابق و محلی از سنتی عرضه نمایند.
به همین علت محصولات این است تولید کننده ها معمولاً مشتریان خاصی هستند که می‌باید بتوانند محصولات محلی را بدون آرم و لوگو و لیبل و بدون تاییدیه وزارت بهداشت عرضه نماید.
از مشتریان این دسته از ترشیجات میتوان به مغازه های ترشی فروشی و افرادی که در نمایشگاه‌های فصلی است ترشیجات محلی را عرضه می نمایند.
بازار ترشیجات ایران تلاش کرده است همه نیاز همه نیازهای مشتریان مختلف خودرا تامین نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما